نظر به اهمیت نظارت و رصد زنجیره توزیع از تامین کننده تا مصرف کننده نهایی و با توجه به اینکه قسمت عمده ای از تامین کشور با استفاده از کالاهای تولیدی است، به منظور رصد این قسمت از کالاها، خصوصا مواردی که مواد اولیه از ارزهای حمایتی استفاده می شود.
انبار مجازی برای کالاهای تولیدی مشابه کالاهای واردتی با در نظر گرفتن تعداد شناسه گذاری به عنوان موجودی اولیه تامین کننده اصلی تعریف خواهد شد.
با توجه به اینکه تعداد شناسه گذاری براساس تعداد در بسته می باشد. لذا باید تعداد در بسته درست اظهار شود. در صورتی که تعداد در بسته اشتباه اظهار شده و اصلاح نشده باشد، بعد از ایجاد انبار مجازی طبق روند ذکرشده، امکان ویرایش وجود نخواهد داشت و مسئولیت اسناد فروش معادل جهت بارگذاری در سامانه انبار مجازی به عهده خود شرکت می باشد.
اصلاح یا تعریف اطلاعات بسته بندی کالاهای تولیدی در سامانه:
برای اینکار ابتدا وارد سامانه ریجستر می شویم و طبق تصویر از منوی ثبت وسیله پزشکی > تولیدی > آرشیو درخواستها، به بخش آرشیو درخواستهای پروانه های تولید تجهیزات پزشکی مراجعه می کنیم.
با زدن گزینه ویرایش اطلاعات بسته بندی به صفحه ی مشاهده و ویرایش مستقیم اطلاعات بسته بندی وارد می شویم.
در بخش مشاهده و ویرایش مستقیم اطلاعات بسته بندی با انتخاب گزینه “ویرایش اطلاعات بسته بندی ردیف IRC” صفحه زیر گشوده می شود و دراین پنجره می توان اقدام به درج اطلاعات بسته بندی برای IRC ها نمود.
نهایتا کلید “ثبت تغییرات” را زده و از این بخش خارج می شویم.
در دو حالت می توان انبار مجازی تجهیزات پزشکی را خالی کرد و اعلام فروش به توزیع کننده یا مصرف کننده تجهیزات پزشکی را انجام داد.
به طور خلاصه جایگزین بارگذاری اسناد فروش در سامانه انبار مجازی شده است تا سرعت کار بیشتر شود و نیازی به صرف وقت زیاد برای ثبت فاکتور در سامانه انبار مجازی تجهیزات پزشکی و آپلود فایل فاکتورها نباشد.
توسط این فایل و پروتکل جدید بجای ورود دستی اطلاعات فاکتور فروش و توزیع تجهیزات پزشکی شامل ارز دولتی می توان اطلاعات تعداد بسیار زیادی از فاکتورهای فروش را به یکباره اظهار نمود و نیازی به آپلود فاکتور هم نخواهد بود این روال جدید خصوصا میزان کار شرکت های بزرگ تامین کننده و توزیع کننده تجهیزات پزشکی را بسیار سبک و سریع خواهد کرد.
(راهنمای ذیل برای تمام شرکت های حوزه تجهیزات پزشکی مشتمل بر واردکنندگان تجهیزات پزشکی و توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی است.)
راهنمایی و پشتیبانی : 09910801525
مطالعه بیشتر:
این فرم توسط تولیدکننده تجهیزات پزشکی پر می شود و به کارشناس تجهیزات پزشکی ارائه می شود:
نام فارسی کالا | ایندکس | نام شرکت | مدل | IRC | تعداد محصول نهایی جهت درج در انبار مجازی | واحد |
ساختاری است که داخل سامانه IMED برای کنترل تولید و واردات و توزیع تجهیزات پزشکی تعبیه شده است
فایلی است که طی آن می توان اطلاعات فاکتورهای فروش تجهیزات مشمول ارز دولتی را به صورت یکجا و خیلی سریع و راحت به سامانه آیمد اظهار کرد تا از آمار انبار مجازی شرکت به صورت یکباره کسر شود. در این حالت نیازی به آپلود فایل فاکتور در سامانه نمی باشد.
به طور خلاصه جایگزین بارگذاری اسناد فروش در سامانه انبار مجازی شده است تا سرعت کار بیشتر شود و نیازی به صرف وقت زیاد برای ثبت فاکتور در سامانه انبار مجازی و آپلود فایل فاکتورها نباشد.
اینکار به دو صورت برونسپاری و درونسازمانی قابل انجام است.
در حالت برونسپاری با توجه به اینکه تامین کننده یا توزیع کننده هستید باید فرم سفارشی که برایتان ارسال میکنیم را پر نموده و برای ما ارسال نمایید و بعد از واریز فاکتور ارسالی از طرف ما فایل XML را دریافت و در آیمد بارگذاری نمایید.
در حالت درونسازمانی با سفارش نرم افزار کدینگ زنجیره توزیع و تهیه آن از ما می توانید اطلاعات تمامی فاکتورهای فروش را به صورت درونسازمانی به فایل XML تبدیل نمایید.
نهایتا فایل را در سامانه ریجستر بارگذاری می کنیم و پس از حداقل 3 روز نتیجه آن در سامانه معلوم می شود و پس از تایید فایل به یکباره از آمار انبار مجازی کسر می شود.
برای تامین کنندگان در بخش XML زنجیره توزیع قابل مشاهده است و برای توزیع کنندگان به ازای هر حواله دریافتی این کد متفاوت می باشد.
این هزینه به تعداد ردیف سفارش و وجود یا عدم وجود ایرادات و دفعات اصلاح فرم سفارش دارد.
امکانات نرم افزار +TTAC: شامل گروه های استعلام دارویی و سازمانی و سفارش لیبل اصالت کالا می شود.
مشتمل بر:
برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS کلیک نمایید.
راه های دانلود نرم افزار اندرویدی +TTAC