نرم افزار جامع مدیریت انبار مجازی تجهیزات پزشکی (تبدیل فاکتور به XML)

نسخه همکار، مخصوص شرکت های همکار

نرم افزار مدیریت انبار مجازی تجهیزات پزشکی (نسخه همکاران)

شرح نرم افزار جامع انبار مجازی تجهیزات پزشکی

این نسخه از نرم افزار انبار مجازی IMED جهت تولید فایل XML و تبدیل فاکتور فروش تجهیزات پزشکی به XML توسط شرکت های همکار مورد استفاده قرار می گیرد.

انبار مجازی تجهیزات پزشکی از الزامات اصلی سازمان غذا و دارو است.

این نرم افزار برای همه شرکت های تجهیزات پزشکی حوزه های زیر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد:

  • واردکنندگان
  • تولیدکنندگان
  • اصناف
  • توزیع کنندگان
پیشرو سلامت پارس مجری برچسب اصالت کالا، فایل xml برچسب اصالت کالا برای سامانه تیتک
فایل xml برچسب اصالت کالا برای سامانه تیتک

خروجی فایل XML زنجیره توزیع تجهیزات پزشکی است که در سامانه IMED بارگذاری می گردد.

سفارش نرم افزار مدیریت انبار مجازی

1- پرداخت و دانلود و نصب نرم افزار

لینک دانلود توسط پشتیبان ارسال می گردد.

نرم افزار لیبل اصالت کالا

2- فعالسازی نرم افزار و آموزش روال کار

نرم افزار برچسب اصالت کالا برای سامانه تیتک
لیست مطالب

سیستم کامل مدیریت جامع انبار مجازی تجهیزات پزشکی

ویژگی و امکانات منحصر به فرد نسخه همکار

  1. کدسازی سریع و بدون هیچ گونه تکرار
  2. امکان صدور فاکتور
  3. مدیریت جامع مشتریان
پیشرو سلامت پارس مجری چاپ لیبل اصالت کالا و انبار مجازی تجهیزات پزشکی

ویژگی های پایه ای نرم افزار

  • قابل نصب روی ویندوز 7 و بالاتر
  • قابل نصب روی انواع سیستم عامل  X86 & X64
  • نصب آسان، محیط کاربری ساده و تعاملی
  • مدیریت ورود کاربر
  • مرتب، منسجم، دقیق و ساده و منظم
  • سبک، کم حجم، آفلاین و مـــــجـــــــــرب (دارای تجربه کاری از ماه 9 ام سال 1402 تا کنون)
  • کدسازی سریع و دقیق (تولید فایل XML)
  • طبق آخرین پروتکل وزارت بهداشت

ویژگی و امکانات منحصر به فرد بخش پذیرش فرم سفارش انبار مجازی تجهیزات پزشکی و کدسازی

  • ارائه بسته جامع از صفر تا صد کار
  • امکان پردازش چند فرم سفارش از چند شرکت به صورت کاملا مجزا
  • پوشه سازی و فایل سازی مجزا و منظم براساس شماره ملی و پیشکد
  • پیش چک کامل کیفیت و کمیت پارامترهای ورودی در فرم سفارش
  • کدسازی سریع و بی خطا
  • گزارش دهی فعالیت ها، آرشیو منظم فرم های سفارش و خروجی ها (با تاریخ روز پردازش)

ویژگی و امکانات بخش مدیریت مشتری و فاکتور فروش انبار مجازی تجهیزات پزشکی

  • امکان مدیریت جامع مشتریان
  • صدور فاکتور رسمی و غیر رسمی به ازای هر فرم سفارش پردازش شده
  • مدیریت اطلاعات فروشنده و اطلاعات واریز
  • مدیریت فاکتورهای تسویه نشده
  • ارائه توضیحات کامل در فاکتور فروش از روی فرم سفارش
  • آرشیو منظم فاکتورهای صادر شده به ازای هر شرکت
  • خروجی PDF , Image از فاکتورها

ویژگی های نرم افزار مدیریت انبار مجازی تجهیزات پزشکی

سریع و دقیق

تولید کد دقیق و با سرعت بالا

امکان صدور فاکتور

تولید فاکتور با فرمت تصویر و PDF برای هر فرم سفارش

سازگار با انواع سیستم عامل ها

قابلیت اجرا روی انواع نسخه های سیستم عامل ویندوز
Server , 7 , 8 , 10 , 11

نصب آسان

نرم افزار بدون هیچ نرم افزار جانبی و پیش نیازی و
در هر درایو و پوشه ای قابل نصب می باشد

سازگار با انواع معماری ها

قابلیت اجرا روی انواع معماری X64 & X86 بیتی

ایمن

قابلیت تعریف رمز جهت ورود کاربر به نرم افزار

دیتای چاپی عمومی

فرمت دیتای چاپی، CSV می باشد که قابلیت اتصال به
تمامی نرم افزارهای طراحی لیبل و لیبل پرینتر ها را داراست

کاربری زیبا و مفید

دارای راهنمای کاربری داینامیک همراه با محیط کاربری زیبا و سبک
همراه با منوها و ساختار فارسی

گزارش دهی کامل

قابلیت گزارش دهی تعداد فایل ها، لیبل ها و اطلاعات هر سفارش

بکاپ گیری و بازیابی

قابلیت بکاپ گیری از ورودی ها و فایل های تولیدی

تولید XML به صورت گروهی

دارای قابلیت خروجی دادن بطور گروهی و همزمان

مدیریت مشتریان

قابلیت تولید صورتحساب (فاکتور) فروش با فرمت PDF/Image

سوالات متداول نرم افزار مدیریت جامع انبار مجازی تجهیزات پزشکی

1- ورود فرم / فرم های سفارش

2- پردازش فرم ها و دریافت فایل / فایل های XML زنجیره توزیع

3- صدور فاکتور فروش (صورتحساب)

بله، به راحتی میتوان اقدام به بکاپ گیری و بازگردانی اطلاعات نمود.

قبل از انجام اینکار امکان پشتیبان گیری و بازگردانی روی سیستم دیگر وجود دارد و توصیه همیشگی ما به نصب نرم افزار در درایو غیر ویندوز می باشد، چرا که تمامی اطلاعات بطور کامل حفظ خواهد شد و بطور کلی بدون ایجاد مشکل میتوان نرم افزار و خروجی ها را انتقال داد.

ویدیو آشنایی با نرم افزار جامع مدیریت انبار مجازی تجهیزات پزشکی

شامل:

  • نصب نرم افزار
  • کدسازی از روی فرم های سفارش
  • دریافت خروجی های فایل XML
  • صدور فاکتور از روی فرم های سفارش
  • مدیریت مشتریان و خروجی ها

دانلود ابزارهای پشتیبانی آنلاین

دانلود نرم افزار AnyDesk

اعتماد سازی در آنتی ویروس ویندوز

غیر فعال کردن آنتی ویروس ویندوز

امتیاز

امکانات نرم افزار +TTAC: شامل گروه های استعلام دارویی و سازمانی و سفارش لیبل اصالت کالا می شود.

مشتمل بر:

  1. استعلام لیبل اصالت کالا، استعلام شناسه رهگیری لیبل اصالت، استعلام شناسه اصالت
  2. امکان سفارش لیبل اصالت کالا برای تولید و واردکنندگان اقلام سلامت محور
  3. دسترسی به استعلام های رسمی همچون: شناسه ملی و شماره ثبت شرکت ها، روزنامه رسمی شرکت ها و شماره پروانه بهداشتی محصولات غذایی و ….
  4. استعلام نشان تجاری یا برند، استعلام گارانتی کالا و استعلام کشور سازنده محصولات مختلف
  5. استعلام پروانه نشان استاندارد و نشان حلال
  6. استعلام کد تجاری کالا GTIN و کد جهانی مکان GLN
  7. امکان جستجوی داروهای کمیاب و شیر خشک های کمیاب
  8. جستجوی نزدیکترین داروخانه های سطح شهر، جستجوی اطلاعات دارویی تخصصی
  9.  و سایر امکانات کاربردی دیگر

برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS کلیک نمایید.

راه های دانلود نرم افزار اندرویدی +TTAC

بارکد

لینک مستقیم

مایکت