اخبارIMED در حوزه لیبل گذاری تجهیزات پزشکی 💡

لیست مطالب

پیشرو سلامت پارس مجری برچسب اصالت کالا، چاپ لیبل اصالت، سفارش برچسب اصالت، نرم افزار لیبل اصالت، نرم افزار اصالت کالا، استعلام برچسب اصالت، نحوه دریافت برچسب اصالت کالا، روال برچسب اصالت کالا، چاپ برچسب اصالت کالا، استعلام لیبل اصالت کالا
پیشرو سلامت پارس مجری برچسب اصالت کالا، چاپ لیبل اصالت، سفارش برچسب اصالت، نرم افزار لیبل اصالت، نرم افزار اصالت کالا، استعلام برچسب اصالت، نحوه دریافت برچسب اصالت کالا، روال برچسب اصالت کالا، چاپ برچسب اصالت کالا، استعلام لیبل اصالت کالا

اخبار منتشر شده در این بخش مربوط به پیام های ارسالی اداره کل تجهیزات پزشکی در زیر سامانه ایمپورت خطاب به تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی میشود و مدیران عامل و مسئولین فنی به این بخش دسترسی دارند.

 
جهت مرور و یادآوری این اخبار و اطلاعیه ها تصمیم گرفتیم این اطلاعات رو به صورت مدون در اختیارتون قرار بدیم.

لیست آخرین پیام ها، اخبار، بخشنامه ها و اطلاعیه های ادره کل (مرتبط با لیبل اصالت کالا)

پیشرو سلامت پارس مجری برچسب اصالت کالا، چاپ لیبل اصالت، سفارش برچسب اصالت، نرم افزار لیبل اصالت، نرم افزار اصالت کالا، استعلام برچسب اصالت، نحوه دریافت برچسب اصالت کالا، روال برچسب اصالت کالا، چاپ برچسب اصالت کالا، استعلام لیبل اصالت کالا

موضوع:

لزوم بارگذاری اسناد فروش در سامانه انبار مجازی و اظهار موجودی انبار واقعی در سامانه فورکست

(مشمول ارز ترجیحی نوع یک و ترجیحی نوع دو)

با توجه به اهمیت نظارت بر زنجیره توزیع کالاهای تامین شده با ارز یارانه ای و لزوم بارگذاری اسناد فروش در سامانه انبار مجازی و اظهار تعداد کالاهای موجود در انبار واقعی در سامانه فورکست و پیرو ابلاغیه های پیشین مجدد تاکید می شود که شرکت ها می بایست نسبت به بارگذاری تمامی اسناد فروش در سامانه انبار مجازی اقدام نموده و در صورتی که کالا در انبار واقعی شرکت موجود است باید در سامانه فورکست اظهار شود، (علی الخصوص کالاهای تامین شده با ارز ترجیحی نوع یک و ترخیص شده از ابتدای سال 1401 و کالاهای تامین شده با ارز ترجیحی نوع دو و ترخیص شده از ابتدای سال 1402) و موجودی انبار مجازی و انبار واقعی و سامانه فورکست باید باهم تطبیق داشته باشد.
لذا عواقب و مسئولیت های قانونی هر گونه مغایرت بین سامانه انبار مجازی و انبار واقعی و سامانه فورکست، بر عهده شرکت های تامین کننده بوده و همچنین اضافه می شود هر گونه ارائه خدمت در این اداره کل از جمله قرار گرفتن در لیست ارز منوط به انجام این امر می باشد.

راهنمای سامانه Forecast

تاریخ:

19 اسفند 1402

///
پیشرو سلامت پارس مجری برچسب اصالت کالا، چاپ لیبل اصالت، سفارش برچسب اصالت، نرم افزار لیبل اصالت، نرم افزار اصالت کالا، استعلام برچسب اصالت، نحوه دریافت برچسب اصالت کالا، روال برچسب اصالت کالا، چاپ برچسب اصالت کالا، استعلام لیبل اصالت کالا

موضوع:

راهنمای ثبت نام مدیرعامل در حوزه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی

با توجه به عملیاتی شدن سامانه تیکتینگ در حوزه فرآورده­های آرایشی و بهداشتی، تمامی شرکت‌های این حوزه می‌بایست مشکلات سامانه‌ای خود را در سامانه khedmat.fda.gov.ir مطرح نمایند. شایان ذکر است این سامانه جایگزین سامانه support.ttac.ir  خواهد بود و تنها به درخواست‌های مطرح شده در سامانه تیکتینگ جدید khedmat.fda.gov.ir پاسخ داده می‌شود و سامانه قبلی در حوزه فرآورده­های آرایشی و بهداشتی از دسترس خارج می‌گردد لذا تمامی شرکت‌های حوزه فرآورده­های آرایشی و بهداشتی از تاریخ 19/12/1402 موظفند ظرف مدت یک هفته با اطلاعات مدیرعامل شرکت، در سامانه خدمت ثبت‌نام نمایند و در صورت بروز مشکل در فرایند ثبت‌نام موضوع را برای بررسی به دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت به آدرس ایمیل تعریف شده در فایل راهنمای ثبت نام مدیرعامل اعلام نمایند. فایل راهنمای ثبت نام مدیرعامل به پیوست ارائه گردیده است. هم‌چنین یک فرد به عنوان رابط و یا نماینده شرکت برای پیگیری تیکت‌ها معرفی گردد. شایان ذکر است پس از اتمام تاریخ مقرر، پاسخ‌گویی به مشکلات در سامانه khedmat.fda.gov.ir خواهد بود.

تاریخ:

19 اسفند 1402

///

موضوع:

تکمیل اطلاعات در سامانه پیش بینی تامین در ابتدای هر ماه

تاریخ:

دوم آذر 1402

///

موضوع:

لزوم تصحیح اطلاعات شناسه گذاری و تعداد در بسته بندی

تاریخ:

دوم اسفند 1401

///

موضوع:

دسترسی به داشبورد شناسه گذاری جهت شرکتهای تامین کننده

تاریخ:

بيستم و سوم بهمن 1401

///

موضوع:

شناسه گذاری، اصلاح تعداد در بسته بندی و سیاست گذاری تعدادی کالا

تاریخ:

يازدهم دی 1401

///

موضوع:

موارد الزام شناسه گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی جهت کلیه IRC های مرتبط پروانه تولید به منظور فعال سازی IRC های غیرفعال شده

تاریخ:

بيستم شهريور 1401

///

موضوع:

لزوم شناسه گذاری کلیه تجهیزات و ملزومات پزشکی

تاریخ:

ششم تير 1401

///

موضوع:

در خصوص نمایش پروانه های تولید فاقد IRC

تاریخ:

بيستم و پنجم ارديبهشت 1401

///

موضوع:

الزام الصاق برچسب اصالت بر روی کلیه اقلام سلامت محور

تاریخ:

سی ام شهريور 1400

///

موضوع:

نصب برچسب اصالت و سلامت بر روی تجهیزات و ملزومات پزشکی

تاریخ:

دهم مرداد 1400

///

موضوع:

الزام شناسه گذاری، ردیابی و رهگیری و کنترل اصالت و الصاق برچسب اصالت بر روی ماسکها

تاریخ:

پنجم بهمن 1399

///

موضوع:

الزام به شناسه گذاری کالای تست قند خون جهت ردیابی و رهگیری و اصالت کالا

تاریخ:

پانزدهم آذر 1399

پیشرو سلامت پارس چاپ برچسب اصالت کالا
امتیاز

امکانات نرم افزار +TTAC: شامل گروه های استعلام دارویی و سازمانی و سفارش لیبل اصالت کالا می شود.

مشتمل بر:

  1. استعلام لیبل اصالت کالا، استعلام شناسه رهگیری لیبل اصالت، استعلام شناسه اصالت
  2. امکان سفارش لیبل اصالت کالا برای تولید و واردکنندگان اقلام سلامت محور
  3. دسترسی به استعلام های رسمی همچون: شناسه ملی و شماره ثبت شرکت ها، روزنامه رسمی شرکت ها و شماره پروانه بهداشتی محصولات غذایی و ….
  4. استعلام نشان تجاری یا برند، استعلام گارانتی کالا و استعلام کشور سازنده محصولات مختلف
  5. استعلام پروانه نشان استاندارد و نشان حلال
  6. استعلام کد تجاری کالا GTIN و کد جهانی مکان GLN
  7. امکان جستجوی داروهای کمیاب و شیر خشک های کمیاب
  8. جستجوی نزدیکترین داروخانه های سطح شهر، جستجوی اطلاعات دارویی تخصصی
  9.  و سایر امکانات کاربردی دیگر

برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS کلیک نمایید.

راه های دانلود نرم افزار اندرویدی +TTAC

بارکد

لینک مستقیم

مایکت