ثبت منبع و تمدید آدرس خط تولید ثبت منبع تجهیزات پزشکی

پیشرو سلامت پارس مجری برچسب اصالت کالا، چاپ لیبل اصالت، سفارش برچسب اصالت، نرم افزار لیبل اصالت، نرم افزار اصالت کالا، استعلام برچسب اصالت، نحوه دریافت برچسب اصالت کالا، روال برچسب اصالت کالا، چاپ برچسب اصالت کالا، استعلام لیبل اصالت کالا

لیست مطالب

عطف به نامه شماره 23820/666 مورخ 13/03/1399، با موضوع تایید اجرای پرداخت تعرفه های ثبت منبع و ثبت کالا شرکتهای تجهیزات و ملزومات پزشکی و ابلاغ الزامات پرداخت مطابق ماده 24 مصوب هیئت محترم وزیران قانون بودجه سال 1399، تعرفه های صدور، تمدید و اصلاح موارد مورد اشاره در تصویب نامه هیئت محترم وزیران به شماره 14336/ت 45510ه مورخ 30/01/1391 موضوع ماده (24) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، پرداخت هزینه ثبت منبع و ثبت فراورده بصورت الکترونکی انجام می شود. – هزینه ثبت منبع : برای کلیه خطوط تولید کمپانی سازنده قانونی محصول نهایی تایید شده وارداتی تجهیزات و ملزومات پزشکی، هزینه ثبت منبع بصورت مجزا از طرف کلیه شرکتهای واردکننده برای کلیه کارخانه ها، در زمان صدور تاییدیه به مبلغ 107,250,000 ریال دریافت می گردد. این هزینه برای هر شرکت به ازای هر ادرس خط تولید، فقط یک بار دریافت می گردد. (در صورتیکه چند پرونده با یک آدرس خط تولید همزمان به مرحله پرداخت هزینه ثبت منبع رسیده باشد، با پرداخت یک مورد توسط شرکت، هزینه ثبت منبع برای پرونده دیگر صفر محاسبه خواهد شد.) کارخانه های تولیدکننده داخلی، مشمول هزینه ثبت منبع نمی باشد. – هزینه ثبت فرآورده : ثبت هر قلم فرآورده تجهیزات و ملزومات پزشکی که به صورت فوریتی یا وارداتی ثبت می شود به ازای هر IRC مادری از کمپانی سازنده قانونی، مشمول پرداخت هزینه ای معادل 21,000,000 ریال این هزینه می باشند.

بر اساس تعرفه های موضوع ماده (24) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در حوزه تجهیزات و و ملزمات پزشکی ، بعد از گذشت سه سال باید جهت تمدید هر ثبت منبع خارجی تجهیزات و ملزومات پزشکی ، مبلغ 50600000 ریال با عنوان هزینه تمدید منبع خارجی پرداخت شود.

دراین فرم لیست تمام آدرس های خط تولید (منبع) خارجی شرکت، که حداقل یک مرتبه سابقه پرداخت برای آنها وجود دارد، نمایش داده می شود. لینک درگاه پرداخت برای مواردی که تاریخ اعتبار آنها منقضی شده و یا تا یک هفته آینده منقضی خواهد شد، فعال خواهد بود. شرکت با ورود به درگاه پرداخت بانک در سامانه سازمان، می تواند نسبت به پرداخت هزینه مشخص شده و تمدید اعتبار منبع تا سه سال آینده اقدام نماید.

تمدید اعتبار منبع

تاریخ اعتبار این منبع در تمام پروندهای ثبت شرکت بروز می شود. همچنین در صورت تشکیل پرونده جدید ، در صورت استفاده از آدرس این منبع ، تاریخ اعتبار بروز شده برای پرونده جدید نیز در نظر گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است که تاریخ اعتبارمنبع و تاریخ اعتبار ثبت ، به عنوان دو فاکتور موثر در محاسبه و تعیین تاریخ اعتبار ای ارسی های مرتبط در نظر گرفته می شوند. به این معنی که در زمان بروزرسانی یک IRC ، علاوه بر تاریخ اعتبار نمایندگی قانونی و تاریخ مورد نظر کارشناس ، کوچکترین تاریخ مابین تاریخ اعتبار هزینه منبع و تاریخ اعتبارهزینه ثبت کالا در نظر گرفته خواهد شد.

توجه :

هر کد آدرس مشخص کننده یک آدرس خط تولید در یک کمپانی سازنده و یک کشور سازنده می باشد. سیستم بر اساس کد ادرس محاسبه هزینه را انجام داده و سوابق شرکت ها را بررسی می کند. هر شرکت برای هر کد آدرس فقط یک مرتبه هزینه پرداخت نموده و هر سه سال ان را تمدید خواهد نمود. دیگر پرونده های ثبت شرکت که از این کد ادرس استفاده نمایند، بر اساس سابقه پرداخت، بروز خواهند شد.

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: بر اساس تعرفه‌های موضوع ماده (24) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی، شرکت‌های واردکننده پس از اتمام مدت 3 ساله از اعتبار کدهای IRC وارداتی و همچنین وارداتی فوریتی،ملزم به پرداخت هزینه تمدید فرآورده به مبلغ 15،400،000 ریال می باشند. همچنین در خصوص خطوط تولید خارجی، شرکت ها ملزم به پرداخت هزینه تمدید به مبلغ 50،600،000 ریال می باشند.

نحوه پرداخت هزينه تمديد فرآورده 

بر اساس تعرفه هاي موضوع ماده( ٢٤) قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت در حوزه تجهيزات و و ملزومات پزشكی، شركتهای واردكننده پس از اتمام مدت ٣ ساله اعتبار كدهای IRC وارداتی و همچنين وارداتی فوريتی، ملزم به پرداخت هزينه تمديد 15/400/000 ريال می باشند.

بدين منظور شركت می تواند با مراجعه به سامانه Register.imed.ir، منوی “پرداختهای اينترنتی”، لينك “پرداخت هزينه تمديد فرآورده وارداتی” مراجعه كنند.

ثبت منبع تجهیزات پزشکی

ثبت منبع تجهیزات پزشکی

در پايين صفحه فراورده هايی كه منقضی شده و يا تا يك هفته آينده منقضی خواهند شد نمايش داده ميشوند. لينک” ورود به درگاه جهت پرداخت” را انتخاب نموده و نسبت به پرداخت اقدام نماييد.

24 ساعت پس از پرداخت ،”تاريخ سررسيد هزينه تمديد فراورده” به مدت سه سال معتبر خواهد شد.

نحوه پرداخت هزينه تمديد خط توليد 

بر اساس تعرفه های موضوع ماده( ٢٤) قانون تنظيم بخشی از مقررات مالی دولت در حوزه تجهيزات و و ملزومات پزشكی، شركتهای واردكننده پس از اتمام مدت ٣ ساله اعتبار خطوط توليد خارجی، ملزم به پرداخت هزينه تمديد 50/600/000 ريال مي باشند.

بدين منظور شركت می تواند با مراجعه به سامانه Register.imed.ir، منوی “پرداختهای اينترنتی”، لينك “پرداخت هزينه تمديد آدرس خط توليد(منبع)” مراجعه كنند.

در پايين صفحه آدرس هايی كه منقضی شده و يا تا يك هفته آينده منقضی خواهند شد نمايش داده مي شوند. لينک “ورود به درگاه جهت پرداخت” را انتخاب نموده و نسبت به پرداخت اقدام نماييد. 

٢٤ ساعت پس از پرداخت ،”تاريخ سررسيد هزينه تمديد خط توليد” به مدت سه سال معتبر خواهد شد. 

توجه: برای مشاهده تاريخ سررسيد اعتبار فراورده به سامانه Reister.imed.ir منوی ثبت وسيله پزشكی، لينک “ليست IRC” مراجعه نماييد. 

توجه: در صورت منقضی بودن تاريخ كارشناسی و تاريخ نمايندگی، تمديد تاريخ هزينه موجب معتبر شدن IRC نمی شود و شركت می بايست نسبت به انجام روالهای مرتبط با تمديد تاريخ های مذكور، جداگانه اقدام نمايد.

ثبت منبع تجهیزات پزشکی

توجه: تاريخ اعتبار IRC كوچكترين تاريخ بين تاريخ نمايندگی، تاريخ كارشناسی، تاريخ سررسيد هزينه خط توليد و تاريخ سررسيد هزينه فراورده می باشد. 

امتیاز

امکانات نرم افزار +TTAC: شامل گروه های استعلام دارویی و سازمانی و سفارش لیبل اصالت کالا می شود.

مشتمل بر:

  1. استعلام لیبل اصالت کالا، استعلام شناسه رهگیری لیبل اصالت، استعلام شناسه اصالت
  2. امکان سفارش لیبل اصالت کالا برای تولید و واردکنندگان اقلام سلامت محور
  3. دسترسی به استعلام های رسمی همچون: شناسه ملی و شماره ثبت شرکت ها، روزنامه رسمی شرکت ها و شماره پروانه بهداشتی محصولات غذایی و ….
  4. استعلام نشان تجاری یا برند، استعلام گارانتی کالا و استعلام کشور سازنده محصولات مختلف
  5. استعلام پروانه نشان استاندارد و نشان حلال
  6. استعلام کد تجاری کالا GTIN و کد جهانی مکان GLN
  7. امکان جستجوی داروهای کمیاب و شیر خشک های کمیاب
  8. جستجوی نزدیکترین داروخانه های سطح شهر، جستجوی اطلاعات دارویی تخصصی

برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS کلیک نمایید.

راه های دانلود نرم افزار اندرویدی +TTAC

بارکد

لینک مستقیم

مایکت