اخبار منتشر شده در این بخش مربوط به پیام های ارسالی اداره کل تجهیزات پزشکی در زیر سامانه ایمپورت خطاب به تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی میشود و مدیران عامل و مسئولین فنی به این بخش دسترسی دارند.
موضوع:
(مشمول ارز ترجیحی نوع یک و ترجیحی نوع دو)
با توجه به اهمیت نظارت بر زنجیره توزیع کالاهای تامین شده با ارز یارانه ای و لزوم بارگذاری اسناد فروش در سامانه انبار مجازی و اظهار تعداد کالاهای موجود در انبار واقعی در سامانه فورکست و پیرو ابلاغیه های پیشین مجدد تاکید می شود که شرکت ها می بایست نسبت به بارگذاری تمامی اسناد فروش در سامانه انبار مجازی اقدام نموده و در صورتی که کالا در انبار واقعی شرکت موجود است باید در سامانه فورکست اظهار شود، (علی الخصوص کالاهای تامین شده با ارز ترجیحی نوع یک و ترخیص شده از ابتدای سال 1401 و کالاهای تامین شده با ارز ترجیحی نوع دو و ترخیص شده از ابتدای سال 1402) و موجودی انبار مجازی و انبار واقعی و سامانه فورکست باید باهم تطبیق داشته باشد.
لذا عواقب و مسئولیت های قانونی هر گونه مغایرت بین سامانه انبار مجازی و انبار واقعی و سامانه فورکست، بر عهده شرکت های تامین کننده بوده و همچنین اضافه می شود هر گونه ارائه خدمت در این اداره کل از جمله قرار گرفتن در لیست ارز منوط به انجام این امر می باشد.
تاریخ:
19 اسفند 1402
موضوع:
با توجه به عملیاتی شدن سامانه تیکتینگ در حوزه فرآوردههای آرایشی و بهداشتی، تمامی شرکتهای این حوزه میبایست مشکلات سامانهای خود را در سامانه khedmat.fda.gov.ir مطرح نمایند. شایان ذکر است این سامانه جایگزین سامانه support.ttac.ir خواهد بود و تنها به درخواستهای مطرح شده در سامانه تیکتینگ جدید khedmat.fda.gov.ir پاسخ داده میشود و سامانه قبلی در حوزه فرآوردههای آرایشی و بهداشتی از دسترس خارج میگردد لذا تمامی شرکتهای حوزه فرآوردههای آرایشی و بهداشتی از تاریخ 19/12/1402 موظفند ظرف مدت یک هفته با اطلاعات مدیرعامل شرکت، در سامانه خدمت ثبتنام نمایند و در صورت بروز مشکل در فرایند ثبتنام موضوع را برای بررسی به دفتر فناوری اطلاعات و سامانههای سلامت به آدرس ایمیل تعریف شده در فایل راهنمای ثبت نام مدیرعامل اعلام نمایند. فایل راهنمای ثبت نام مدیرعامل به پیوست ارائه گردیده است. همچنین یک فرد به عنوان رابط و یا نماینده شرکت برای پیگیری تیکتها معرفی گردد. شایان ذکر است پس از اتمام تاریخ مقرر، پاسخگویی به مشکلات در سامانه khedmat.fda.gov.ir خواهد بود.
تاریخ:
19 اسفند 1402
موضوع:
تاریخ:
دوم آذر 1402
موضوع:
تاریخ:
دوم اسفند 1401
موضوع:
تاریخ:
بيستم و سوم بهمن 1401
موضوع:
تاریخ:
يازدهم دی 1401
موضوع:
تاریخ:
بيستم شهريور 1401
موضوع:
تاریخ:
ششم تير 1401
موضوع:
تاریخ:
بيستم و پنجم ارديبهشت 1401
موضوع:
تاریخ:
سی ام شهريور 1400
موضوع:
تاریخ:
دهم مرداد 1400
موضوع:
تاریخ:
پنجم بهمن 1399
موضوع:
تاریخ:
پانزدهم آذر 1399
امکانات نرم افزار +TTAC: شامل گروه های استعلام دارویی و سازمانی و سفارش لیبل اصالت کالا می شود.
مشتمل بر:
برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS کلیک نمایید.
راه های دانلود نرم افزار اندرویدی +TTAC