فرم های ضروری و تعهدنامه ها و دستورالعمل های کاربردی سامانه IMED 📩

لیست مطالب

دانلود فرم ها و دستورالعمل های مهم اداره کل تجهیرات پزشکی

مجموعه فرم ها و دستورالعمل های کاربردی اداره کل تجهیزات پزشکی IMED

این فرم هارا کارشناسان اداره کل تجهیزات پزشکی از تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان اقلام تجهیزات پزشکی مطالبه می‌کند.

در ادامه می‌توان فایل های مربوط به فرم ها و دستورالعمل های کاربردی اداره کل تجهیزات پزشکی را مطالعه و دانلود کرد.

خود اظهاری تجهیزات پزشکی

Decleration of Conformity

:

دانلود فایل

جهت مطالعه:

Technical documentation and EU declaration of conformity

اظهارنامه تطابق با الزمات قانونی اداره کل

اظهار نامه تطابق تجهیزات پزشکی

مدیر کل محترم اداره تجهیزات پزشکی

با سلام و احترام؛

بدینوسیله اعلام می دارد تجهیزات پزشکی با مشخصات ذیل:

نام وسیله ………………………………………….کد UMDNS ………………….. مدل وسیله …………………………….کلاس خطر ……………..حیطه کاربرد وسیله ………………………………………………………………………………………………………که به روش ………………………….. توسط شرکت …………………………………………………. تولید شده است، در تطابق با کلیه الزامات اداره تجهیزات پزشکی و:

استانداردهای:

شماره استاندارد

عنوان استاندارد

شرح استاندارد

   

و دایرکتیو 93/42/EEC یا 98/79/EC (این قسمت در صورت اخذ گواهی CE تکمیل گردد):

Annex

نام نهاد بین المللی ممیزی (NB)

شماره گواهی CE

تاریخ اعتبار

نماینده اتحادیه اروپا (EC-REP)

     

می باشد و اینجانب………………………………..(نام مدیرعامل) کلیه مسئولیت های قانونی ناشی از کیفیت آن را بر عهده می­گیرم.

این گواهی تا تاریخ…………….اعتبار دارد.

                                                                                نام و نام خانوادگی:  (مدیر عامل شرکت)

                                                                  سمت:

                                                                  امضاء:

                                                                  تاریخ:

دانلود فایل

تعهد نامه مسئول فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان

بسمه تعالی

مدیر کل محترم نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی

موضوع: تعهدنامه مسئول فنی تولیدکنندگان / واردکنندگان

اینجانب متقاضی تصدی سمت مسئول فنی شرکت ………….. به شماره ثبت ………… و شناسه ملی ……………… بدین وسیله متعهد می شوم که با کلیه ضوابط، مقررات و دستورالعمل های اداره کل تجهیزات پزشکی آشنایی داشته و مسئولیت عدم انجام تعهد فوق الذکر بر عهده اینجانب بوده و نسبت به عواقب ناشی از عدم اطلاع از ضوابط آن اداره کل هیچگونه اعتراضی نخواهم داشت.

تعهد فوق­الذکر می بایست با امضاء مسئول فنی و مهر شرکت در سربرگ رسمی متقاضی خطاب به اداره کل تنظیم و ارائه گردد. درج تاریخ و شماره الزامی می باشد.

دانلود فایل

تعهدنامه ارائه ISO 13485 – کلاس خطر A

بسمه تعالی مدیر کل محترم نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی

موضوع: تعهدنامه ارائه گواهی  ISO 13485 کلاس خطر A

اینجانب/اینجانبان ……………. سمت شرکت …………………… به شماره ثبت ………… و شناسه ملی.. ……………. دارای حق امضای اوراق تعهدآور طبق روزنامه رسمی، بدینوسیله در خصوص دستگاه/وسیله پزشکی …….. مدل ……… با کلاس خطر A رفع نقص به شرح ذیل را متعهد میگردم/ میگردیم:

  1. 1. ارائه گواهی 6102:ISO 13485 تا تاریخ 11/11/1931 از CB مورد تائید اداره کل

بدیهی است مسئولیت عدم انجام تعهد فوقالذکر مطابق برنامه زمانبندی ذکر شده، بر عهده شرکت بوده و شرکت نسبت به عواقب ناشی از عدم تکمیل مستندات فوق الاشاره هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

توجه!

تعهد فوق ­الذکر می بایست با امضاء مدیرعامل و صاحبان امضا مجاز و مهر شرکت در سربرگ رسمی متقاضی خطاب به اداره کل تنظیم و ارائه گردد. درج تاریخ و شماره الزامی می باشد.

تعهد فوق الذکر میبایست پس از تکمیل در “سامانه ثبت” در قسمت ” تعهدات” بارگذاری شود.

دانلود فایل

تعهدنامه ارائه گواهی ISO 13485 (کلاس خطر B , C, D)

بسمه تعالی

مدیر کل محترم نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی

موضوع: تعهدنامه ارائه گواهی ISO 13485 (کلاس خطر B , C, D)

با سلام؛

اینجانب/اینجانبان ……………. (سمت) شرکت …………………… به شماره ثبت ………… و شناسه ملی ……………… دارای حق امضای اوراق تعهدآور طبق روزنامه رسمی، بدینوسیله در خصوص دستگاه/وسیله پزشکی …….. مدل ……… با کلاس خطر ….. رفع نقص به شرح ذیل را متعهد می­گردم/می­گردیم:

  1. ارائه گواهی ISO 13485:2016 از CB مورد تائید اداره کل

بدیهی است مسئولیت عدم انجام تعهد فوق­الذکر بر عهده شرکت بوده و شرکت نسبت به عواقب ناشی از عدم تکمیل مستندات فوق­الاشاره هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

توجه!

تعهد فوق الذکر می بایست با امضاء مدیرعامل و صاحبان امضا مجاز و مهر شرکت در سربرگ رسمی متقاضی خطاب به اداره کل تنظیم و ارائه گردد. درج تاریخ و شماره الزامی می باشد.

تعهد ایزو فوق الذکر میبایست پس از تکمیل در “سامانه ثبت” در قسمت ” تعهدات” بارگذاری شود.

دانلود فایل

  تعهد نامه توزیع تجهیزات پزشکی مشمول دریافت ارز رسمی (تامین کننده / توزیع کننده)

بدینوسیله اینجانب ……. مدیر عامل/ رئیس هیات مدیره شرکت با شماره شناسه ………. و دارای حق امضای قانونی اوراق تعهد آور مطابق روزنامه رسمی کشور موارد ذیل را تعهد می نمایم و مسئولیت هرگونه اظهار خلاف واقع را می پذیرم و هر زمان که خلاف واقع و نادرستی اظهارات اثبات شود، کلیه تبعات آن از جمله جبران خسارات احتمالی، ارجاع به مراجع قضایی برعهده شرکت می باشد.


1- صحت و درستی کلیه داده ها، اطلاعات فنی و بازرگانی مربوط به ثبت وسیله پزشکی را تایید می کنم و همچنین اطلاعات ثبت شده در نسخه الکترونیکی با اسناد ضمیمه شده، کاملا مطابقت داشته و مرتبط با درخواست ارایه شده می باشد.

2- کلیه کالاهایی که مشمول قیمت گذاری می باشند را مطابق قیمت درج شده در پورتال IMED و در شبکه توزیع تعریف شده، به فروش رسانده و برای آن دسته از کالاهایی که ارز با نرخ رسمی دریافت ننمودند (ارز نیمایی) و فاقد قیمت مندرج در سایت imed می باشد، متعهد می باشم بر اساس ضوابط و دستورالعمل قیمت گذاری اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان نسبت به قیمت گذاری و فروش آن اقدام نمایم.

3- نسبت به بارگذاری به موقع اطلاعات مربوط به فروش وسیله پزشکی اقدام نموده و صحت اطلاعات فروش ، فاکتور و سایر مدارک در سامانه توزیع سایت imed.ir را گواهی می نمایم. و در صورت عدم بارگذاری احتکار تلقی شده و تبعات بعدی را وفق مقررات جاری کشور پذیرا هستم.


امضاء مدیرعامل و مهر شرکت

 

تعهدنامه ترخیص با حداقل اسناد

موضوع: تعهد نامه جهت ترخیص با حداقل اسناد

اینجانب/اینجانبان ………… سمت شرکت …………….. به شماره ثبت ………… و شناسه ملی ……………… دارای حق امضای اوراق تعهدآور طبق روزنامه رسمی، با توجه به نقص اسناد ارائه شده، بدینوسیله اظهار میگردد، علت درخواست ترخیص با حداقل اسناد تجهیزات پزشکی شامل …. نام کالاها دقیقا مطابق با درخت ثبت کالا اعلام شود مندرج در بارنامه شماره …… ، قبض انبار شماره ………  و ثبت سفارش شماره ………..که توسط این شرکت وارد گمرک …….. شده است، صرفا به دلیل موارد مربوط به محدودیت منابع ارزی و تاخیر در تخصیص، تامین و یا انتقال ارز میباشد و این شرکت هیچگونه کسر مدارک دیگری ندارد. همچنین تعهد میگردد، ظرف مدت حداکثر سه ماه از تاریخ این تعهد نسبت به ارائه اصل اسناد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اداره کل تجهیزات پزشکی، گمرک و بانک مربوطه اقدام نمایم/نماییم و در صورت تغییر اولویت ارز و لزوم پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز یا عدم تخصیص ارز درخواستی، کلیه مسوولیت های آن را می پذیرم/ می پذیریم و درخواستی از وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی نخواهد داشت. در صورت عدم انجام تعهد فوقالذکر مطابق زمان ذکر شده، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اداره کل تجهیزات پزشکی میتواند نسبت به لغو مجوزهای ورود شرکت اقدام نماید و مسئولیت هر گونه خسارات احتمالی متوجه این شرکت میباشد.

                                                                                                                امضاء 

تعهد فوق میبایست با امضاء افراد دارای حق امضای اوراق تعهدآور و مهر شرکت در سربرگ رسمی متقاضی خطاب به اداره کل تجهیزات پزشکی تنظیم و ارائه گردد .

دانلود فایل

فرم درخواست افزودن کد تعرفه HS در سامانه TTAC

مدیرکل محترم نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی 

اینجانب   ……………….    با عنوان مدیر عامل مسئول فنی شرکت………….  به شماره شناسه کاربری  ………………..درخواست درج کد تعرفه …… مطابق جدول ذیل را .دارم به این وسیله صحت کلیه اطلاعات  ارائه شده را می پذیرم.

این کادر به همراه توضیحات آن می بایست در ذیل مهر و امضاء باشد. 

  1. – این فرم روی سربرگ رسمی شرکت به همراه مهر و امضاء مدیر عامل یا ناظر فنی معتبر می باشد. 
  2. – جدول فوق بصورت کامل تکمیل گردد. 
  3. – ارائه این فرم حقی را برای درخواست کننده ایجاب نمی نماید و این اداره کل در پذیرش یا رد آیتم درخواست شده برابر مقررات و ضوابط عمل خواهد نمود. 

دانلود فایل

تعهدنامه ثبت قطعات یدکی

اداره کل محترم تجهیزات پزشکی

 

با سلام و احترام

بدينوسيله اينجانب …. مدير عامل/رييس هيات مديره شرکت … و دارای حق امضای قانونی اوراق تعهد آور، با توجه به درخواست ثبت قطعات يدکی دستگاه …. کمپانی ….. موضوع پرونده به شماره رهگيری … ، موارد ذيل را ضمن رعايت قوانين و مقررات جاری کشور ،تعهد می نمايم و مسئوليت هرگونه اظهار خلاف واقع سهوی و عمدی را به تشخيص آن اداره کل می پذيرم. 

  • کليه قطعات يدکی، به صورت نو، غير کارکرده، مورد تاييد کمپانی سازنده قانونی دستگاه مربوطه و مطابق با Spare Part List آن، وارد می گردد.
  • قيمت اعلام شده بر اساس ليست قيمت کمپانی سازنده قانونی و پايين ترين قيمت قابل ارايه مي باشد.
  • شرکت ،کليه مسئوليت های ناشی از واردات و نصب قطعات را بر عهده می گيرد.

تذکر: مطالب این فرم در سربرگ شرکت به همراه مهر و امضاء مدیر عامل ارائه گردد.

دانلود فایل

پیشرو سلامت پارس مجری برچسب اصالت کالا، چاپ لیبل اصالت، سفارش برچسب اصالت، نرم افزار لیبل اصالت، نرم افزار اصالت کالا، استعلام برچسب اصالت، نحوه دریافت برچسب اصالت کالا، روال برچسب اصالت کالا، چاپ برچسب اصالت کالا، استعلام لیبل اصالت کالا
امتیاز

امکانات نرم افزار +TTAC: شامل گروه های استعلام دارویی و سازمانی و سفارش لیبل اصالت کالا می شود.

مشتمل بر:

  1. استعلام لیبل اصالت کالا، استعلام شناسه رهگیری لیبل اصالت، استعلام شناسه اصالت
  2. امکان سفارش لیبل اصالت کالا برای تولید و واردکنندگان اقلام سلامت محور
  3. دسترسی به استعلام های رسمی همچون: شناسه ملی و شماره ثبت شرکت ها، روزنامه رسمی شرکت ها و شماره پروانه بهداشتی محصولات غذایی و ….
  4. استعلام نشان تجاری یا برند، استعلام گارانتی کالا و استعلام کشور سازنده محصولات مختلف
  5. استعلام پروانه نشان استاندارد و نشان حلال
  6. استعلام کد تجاری کالا GTIN و کد جهانی مکان GLN
  7. امکان جستجوی داروهای کمیاب و شیر خشک های کمیاب
  8. جستجوی نزدیکترین داروخانه های سطح شهر، جستجوی اطلاعات دارویی تخصصی

برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS کلیک نمایید.

راه های دانلود نرم افزار اندرویدی +TTAC

بارکد

لینک مستقیم

مایکت