دوره آموزشی انبار مجازی تجهیزات و ملزومات پزشکی

دوره آموزشی انبار مجازی تجهیزات و ملزومات پزشکی

کاربرد انبار مجازی تجهیزات پزشکی چیست؟

این سامانه جهت ثبت فروش کالای پزشکی استفاده می شود.

انبار مجازی برای چه تجهیزات پزشکی ای لازم است؟

  • تجهیزات پزشکی وارداتی با هر نرخی
  • تجهیزات پزشکی تولید داخل

چه اشخاصی به انبار مجازی آیمد دسترسی دارند؟

  • واردکننده
  • تولید کننده
  • اصناف و عرضه کننده
  • توزیع کننده
  • مصرف کننده (مراکز درمانی و آزمایشگاه و …)
لیست مطالب

سامانه انبار مجازی تجهیزات پزشکی یکی از مهم‌ترین ابزارهای نظارتی و کنترلی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی است که توسط وزارت بهداشت طراحی شده تا فرایند ثبت، رهگیری، توزیع و نظارت بر موجودی تجهیزات پزشکی به شکل شفاف و یکپارچه انجام شود.

در این دوره آموزشی، شما به صورت گام به گام و کاملاً عملی با تمامی بخش‌های سامانه آشنا می‌شوید؛ از ثبت ورود و خروج کالا گرفته تا گزارش‌گیری، مدیریت موجودی و تطابق با قوانین. این آموزش مناسب مدیران شرکت‌های تجهیزات پزشکی، مسئولین فنی، کارشناسان بازرگانی و کلیه افرادی است که به‌نوعی در چرخه تأمین و توزیع تجهیزات پزشکی فعالیت دارند.

ملزومات دارویی چیست-Pharmaceutical Supplies

دوره آموزشی کار با سامانه انبار مجازی تجهیزات پزشکی

از آنجاییکه اشخاص مختلف دارای کاربری و سطح دسترسی متفاوتی در سامانه انبار مجازی هستند، لذا اصول و جزییات آموزشی برای اشخاص ذیل به صورت کاملا جداگانه و منحصر به فرد ارائه می شود:

  • واردکننده
  • تولیدکننده
  • توزیع کننده / صنف
  • مصرف کننده (بیمارستان، آزمایشگاه و …)

این آموزش به صورت آنلاین ارائه می گردد.

اصول آموزش انبار مجازی تجهیزات پزشکی

  1. قوانین کلی و ساختاری
  2. آموزش اصول اولیه انبار مجازی
  3. تایید ورود کالا
  4. نحوه گزارش گیری
  5. نحوه خروج کالا
  6. نکات مهم کاری
  7. ایردات احتمالی و راه حل

جهت مشاوره و راهنمایی در روزهای کاری و از ساعت 09:00 تا 18:00 با شماره پشتیبانی (09910801525) تماس برقرار نمایید.


مزایای همکاری با ما:

  • پشتیبانی تخصصی تا 1 ماه

سوالات رایج دوره آموزش انبار مجازی تجهیزات پزشکی

  • سامانه انبار مجازی تجهیزات پزشکی چیست؟
    این سامانه بستر رسمی وزارت بهداشت برای ثبت، رهگیری و کنترل موجودی تجهیزات پزشکی در سطح کشور است.

  • چرا یادگیری کار با سامانه انبار مجازی مهم است؟
    چون عدم ثبت اطلاعات در این سامانه و خطاهای سیستمی می‌تواند مشکلات قانونی ایجاد کند.

  • این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
    مدیران شرکت‌های تجهیزات پزشکی، مسئولین فنی، کارشناسان انبار و فروش، حسابدار.

  • در این دوره چه مباحثی آموزش داده می‌شود؟
    ثبت ورود و خروج کالا، مدیریت موجودی، گزارش‌گیری و نکات کاری و … .

  • آیا برای شرکت در این دوره پیش‌نیاز خاصی لازم است؟
    خیر. تنها آشنایی اولیه با کامپیوتر و اینترنت کافی است.

  • آیا پس از دوره می‌توانم به‌تنهایی با سامانه کار کنم؟
    بله. دوره کاملاً کاربردی طراحی شده و تمامی مراحل به صورت عملی آموزش داده می‌شود.

  • نحوه ثبت کالا در سامانه چگونه آموزش داده می‌شود؟
    به‌صورت تصویری و گام‌به‌گام همراه با مثال‌های واقعی.

  • آیا مدیریت موجودی و گزارش‌گیری هم پوشش داده می‌شود؟
    بله، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های دوره آموزش مدیریت موجودی و استخراج گزارش‌های کاربردی است.

  • آیا خطاهای رایج سامانه و نحوه رفع آنها آموزش داده می‌شود؟
    بله، بخشی از دوره مخصوص آموزش رفع خطاهای متداول کاربران است.

  • این دوره حضوری است یا آنلاین؟
    دوره به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود تا همه افراد امکان استفاده داشته باشند.

  • مدت زمان دوره چقدر است؟
    بسته به سطح دوره بین 1 تا 3 ساعت آموزش کاربردی ارائه می‌شود.

  • اگر بعد از دوره باز هم سوال داشتم، امکان پشتیبانی هست؟
    بله، پشتیبانی آموزشی برای رفع سوالات و مشکلات پس از دوره فراهم است.
  • آیا مثال‌های واقعی از ثبت تجهیزات پزشکی در سامانه ارائه می‌شود؟
    بله، تمام آموزش‌ها بر پایه مثال‌های عملی و واقعی است.

  • آیا این دوره به بهبود سرعت و دقت کار کمک می‌کند؟
    قطعاً، چون آموزش‌ها به‌صورت کاربردی طراحی شده‌اند تا از خطاها جلوگیری شود.

  • آیا دوره برای افراد تازه‌کار مناسب است؟
    بله، آموزش‌ها از پایه شروع می‌شود و برای افراد بدون تجربه هم قابل استفاده است.

  • آیا آشنایی با قوانین و الزامات وزارت بهداشت هم آموزش داده می‌شود؟
    بله، بخش مهمی از دوره به معرفی الزامات قانونی مرتبط با سامانه اختصاص دارد.

  • چطور می‌توانم در دوره ثبت‌نام کنم؟
    از طریق تماس با ما در روز و ساعت اداری به‌راحتی در دوره شرکت کنید.

امتیاز

امکانات نرم افزار +TTAC: شامل گروه های استعلام دارویی و سازمانی و سفارش لیبل اصالت کالا می شود.

مشتمل بر:

  1. استعلام لیبل اصالت کالا، استعلام شناسه رهگیری لیبل اصالت، استعلام شناسه اصالت
  2. امکان سفارش لیبل اصالت کالا برای تولید و واردکنندگان اقلام سلامت محور
  3. دسترسی به استعلام های رسمی همچون: شناسه ملی و شماره ثبت شرکت ها، روزنامه رسمی شرکت ها و شماره پروانه بهداشتی محصولات غذایی و ….
  4. استعلام نشان تجاری یا برند، استعلام گارانتی کالا و استعلام کشور سازنده محصولات مختلف
  5. استعلام پروانه نشان استاندارد و نشان حلال
  6. استعلام کد تجاری کالا GTIN و کد جهانی مکان GLN
  7. امکان جستجوی داروهای کمیاب و شیر خشک های کمیاب
  8. جستجوی نزدیکترین داروخانه های سطح شهر، جستجوی اطلاعات دارویی تخصصی
  9.  و سایر امکانات کاربردی دیگر

برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS کلیک نمایید.

راه های دانلود نرم افزار اندرویدی +TTAC

بارکد

لینک مستقیم

مایکت