دانلود قرار داد مسئول فنی تجهیزات پزشکی 1403 💖✌️😉

لیست مطالب

مسئول فنی تجهیزات پزشکی

قرار داد کاری فی مابین شرکت تولیدی یا توزیعی و مسئول فنی تجهیزات پزشکی یا صنایع دارویی و غذایی، حدود و شرایط کاری را در رابطه کارمندی و کارفرمایی تعیین می کند.

این حدود شامل این موارد می شود:

  • ساعت کاری
  • اضافه کار
  • میزان حقوق
  • اطلاعات و مشخصات طرفین
  • حق بیمه
  • حق مسکن
  • حق اولاد
  • بن خوار و بار

یکسری از این موارد ثابت بوده و در ذیل قانون کار تعریف شده و عده ای دیگر به صورت توافقی می باشد. عموما از این قرارداد دو نسخه تهیه شده و به امضای طرفین می رسد و یک نسخه نزد کارمند و نسخه دیگر نزد کارفرما می ماند.

در ادامه چند نسخه قرارداد همکاری قابل ویرایش با فرمت ورد در اختیار شما قرار داده ایم.

در سامانه تیتک ارسال درخواست همکاری از جانب مدیرعامل و تائید آن از طریق مسئول فنی خود نوعی شروع قانونی به حساب می آید، در سامانه تیتک طول مدت همکاری به صورت یک ساله در نظر گرفته می شود و بعد از گذشت تاریخ پایان همکاری به صورت خودکار در سامانه تمدید می گردد و نیازی به تمدید در سامانه تیتک نیست ولی امضای قرارداد فیزیکی مابین کارمند و کارفرما جدا از بحث سامانه تیتک و مربوط به وزارت کار و تامین اجتماعی می شود.
پیشرو سلامت پارس چاپ برچسب اصالت کالا

در ادامه به بررسی و مطالعه يک نمونه قرارداد همكاری می پردازیم

نمونه قرارداد مسئول فنی تجهیزات پزشکی

به نام خدا

قرارداد مسئول فنی با واحدهای مشمول قانون مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی

این قرارداد براساس ماده دوم قانون كار جمهوری اسلامی ایران و با رعایت ماده 10 قانون مذكور بین خانم/آقای ………..كه از این پس بر اساس حرفه و وظیفه ای كه بر عهده خواهد داشت مسئول فنی نامیده می شود از یك طرف و شركت/ واحد ………….. به نمایندگی قانونی خانم/ آقای …………….. كه از این پس كارفرما نامیده می شود از طرف دیگر به شرح ذیل منعقد می گردد:

: 1 مشخصات مسئول فنی:

نام:                                   نام خانوادگی:                       نام پدر:                               شماره شناسنامه:

نام پدر:

شماره تماس:                                         ایمیل:                                                                                           

2-مشخصات کارفرما:

نام شركت / واحد:                                                     نام مدیر عامل:   

آدرس:                                                                  نوع واحد :

تلفن:

کد پستی :

3-موضوع قرارداد:

انجام وظیفه به عنوان مسئول فنی در چهارچوب تبصره ماده 7 قانون مواد غذایی آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی برای مسئولین فنی نظارت و قبول مسئولیت شركت های وارداتی آرایشی بهداشتی ، غذایی وآشامیدنی به منظور ایجاد و ارتقاء ایمنی وسلامت تولیدات واحدهای فوق الذكر

ماده 1 مدت قرارداد

این قرارداد به استناد تبصره 2 ماده 7 قانون كار در تاریخ  /  /   به مدت یکسال و با شرایط تمدید برای سنوات آتی با توافق طرفین منعقد می گردد.

ماده 2 محل انجام کار

نشانی شركت:

کد پستی :

ماده 3 شرح وظایف

شرح وظایف مربوط به مسئول فنی مراكز وارداتی آرایشی بهداشتی و غذایی آشامیدنی و تجهیزات پزشکی مشمول قانون می باشد.

الف: انجام هر گونه فعالیتی خارج از شرح وظایف موضوع بند 3 این قرارداد مشمول قرارداد نبوده و با توافق طرفین وبا اطلاع و موافقت اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

ب: مراجعات به ادارات و سازمانهای دولتی و عمومی جهت انجام هر گونه امور اداری غیر مرتبط با وظایف مسئول فنی جزء وظایف مسئول فنی محسوب نمی گردد. مگر در مواردی كه حضور نامبرده طبق مقررات ضروری باشد.

ماده 4 تاریخ انعقاد قرارداد

ماده 5 مدت قرارداد: )در صورت غیر دائمی بودن(: از تاریخ : ………… تا تاریخ:………………به مدت یکسال و با توافق طرفین قابل تمدید میباشد.

ماده 6 ساعات کار: طبق قانون كار خواهد بود.

تبصره 1 انجام كار اضافی با توافق طرفین قرارداد به استناد ماده 59 قانون كار خواهد بود.

تبصره 2: كارفرما نمی تواند بدون رضایت كتبی مسئول فنی و بدون اطلاع اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی شیفت كاری مسئول فنی مندرج در این قرارداد و پروانه مسئولیت فنی را تغییر دهد و یا مسئول فنی دیگری را جایگزین ایشان نماید.

تبصره 3 ساعت و نحوه محاسبه ساعت اضافه كاری مطابق قانون كار می باش

.تبصره 4– : حقوق خالص دریافتی و مزایای مسئول فنی پس از كسر حق بیمه و مالیات و سایر كسورات قانونی به مبلغ……………………. حداكثر تا آخر هر ماه به حساب جاری شماره  ………………………نزد بانك  ………….شعبه  ……….متعلق به مسئول فنی پرداخت خواهد شد..

تبصره- كارفرما موظف است در زمان مرخصی یا بیماری یا مسافرت طولانی مدت مسئول فنی مطابق ضوابط فرد واجد شرایط را به عنوان جانشین مسئول فنی با هماهنگی وی به اداره نظارت برمواد غذایی وبهداشتی معرفی نماید.

تبصره6: عیدی و پاداش سالانه به موجب ماده واحده قانون مربوط به تعیین عیدی و پاداش سالانه كارگران شاغل در كارگاههای مشمول قانون كار مصوب 6 / 12 / 1370 مجلس شورای اسلامی به ازای یکسال كار معادل 60 روز مزد ثابت )تاسقف 90 روز حداقل مزد روزانه قانونی كارگران( به مسئول فنی  پرداخت خواهد شد و برای كار كمتر از یك سال میزان عیدی و پاداش سالانه به ماخذ 60 روز مزد و به نسبت ایام كاركرد در سال محاسبه و پرداخت خواهدشد.

تبصره 7: پس از انعقاد این قرارداد حقوق مسئول فنی می بایست ماهانه پرداخت گردد.

تبصره 8: افزایش حقوق بارعایت حداقل ضریب افزایش حقوق اعلام شده از سوی وزارت كاروامور اجتماعی بوده كه در شروع اولین ماه سال شمسی اعلام می گردد و ربطی به زمان انعقاد قرارداد ندارد.كه البته با توافق مسئول فنی و كارفرما بیشتر از حداقل قانونی قابل اجراء می باشد.

ماده 7: بیمه

به موجب این قرارداد مسئول فنی بعد از …….ماه از تاریخ انعقاد قرارداد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی توسط كارفرما قرار می گیرد.

ماده 8: شرایط فسخ قرارداد

الف: در صورت انحلال یا ورشکستگی شركت و موارد قهری دیگری كه منجربه تعطیلی و یا عدم تولید گردد مراتب می بایست به اداره نظارت بر مواد غذاییو بهداشتی استان و به اداره كار اعلام شود تا وضعیت شغلی مسئول فنی در اسرع وقت روشن گردد.

ب-مسئول فنی در صورت استعفاء مکلف است حداقل یك ماه قبل مراتب را كتباً به كارفرما اعلام و رونوشت استعفانامه خود را به اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی ارائه دهد.

ج- اخراج مسئول فنی از طرف كارفرما مستلزم ارائه مدارك و مستندات مستدل دال بر عدم كارآئی علمی و فنی نامبرده و پس از تائید مراتب از طرف اداره

نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی و نهایتاً پس از صدور حکم از طرف مراجع قانونی ذیربط امکان پذیر خواهد بود.

د-در صورت ترك محل كار توسط مسئول فنی كارفرماموظف است در اسرع وقت مراتب را به اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه اعلام و رونوشت آن را به

اداره كار ارسال نماید.

ماده 9 : استعفای مسئول فنی

در صورت استعفا مسئول فنی موظف است پس از تسویه حساب كامل با كارفرما اصل پروانه مسئولیت فنی صادره از ناحیه معاونت غذا و دارو به انضمام استعفانامه خود را به كارفرما تحویل نماید.

ماده:  10 حل اختلاف طرفین

در صورت بروز هر گونه اختلاف بین طرفین قرارداد مراتب باید كتباً از سوی آنان به اطلاع اداره غذا و دارو رسیده تا در دو مرحله به شرح ذیل پیگیری شود :

الف-  در حد امکان حل اختلاف بین طرفین قرارداد.

ب- رسیدگی از طریق مراجع انجمن تجهیزات پزشکی ، حل اختلاف وزارت كار و یا اداره كار محل با حضور طرفین.

ماده 11 در موارد پیش بینی نشده در مفاد این قرارداد مقررات قانون كار و بخشنامه های مربوطه حاكم بر روابط طرفین خواهد بود.

ماده 12 هر گونه قرارداد دیگر تنظیمی بین طرفین ملغی بوده و فاقد هر گونه ارزش و اعتبار می باشد و قابلیت اجرائی نخواهد داشت.

این قرارداد در 12 بند و در 3 نسخه كه حکم واحد دارند تنظیم گردیده است كه یك نسخه از آن نزد كارفرما و یك نسخه نزد مسئول فنی و یك نسخه به اداره نظارت بر مواد آرایشی بهداشتی و غذایی آشامیدنی ارسال خواهد شد.

کارفرما موظف است هرگونه مدارک درخواستی از جانب مسئول فنی از جمله فاکتورهای خرید و فروش و سایر مدارک حقوقی یا حقیقی مرتبط با بررسی رعایت اصول و ضوابط اداره کل تجهیزات پزشکی را در اختیار وی قرار دهد .

امضاء و اثر انگشت مسئول فنی                                                                     مهر وامضاء و اثر انگشت مدیرعامل

 

متمم قرارداد مسئول فنی تجهیزات پزشکی

ماده 1: این ضمیمه، متمم قرارداد شماره….. ………………. به تاریخ…… ……………………… فی مابین شرکت/کالا پزشکی/موسسه پزشکی ………………………………… که از این پس کارفرما نامیده می شود و آقای/خانم……. …………………………… که از این پس مسئول فنی نامیده می شود می باشد.

تبصره1: این متمم کارشناسی شده لیکن  برای طرفین الزام اور نیست و قابلیت ویاریش در نسخ بعدی را خواهد داشت .

تبصره 2: این متمم مطابق ماده 13 آیین نامه فعالیت در حوزه تجهیزات پزشکی جهت حضور مسئول فنی در سازمانهای زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی می باشد.

تبصره 3: انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی به عنوان شاهد و گواهی دهنده رتبه مسئول فنی می باشد و در صورت بروز اختلاف به عنوان قاضی مرضی الطرفین می باشد.

تبصره 4: مسئول فنی به اشخاص حقیقی دارای تخصص مرتبط اطلاق میگردد که دوره های آموزشی مسئولین فنی را طی نموده و صلاحیت ایشان توسط اداره کل تجهیزات پزشکی  بر اساس دستورالعمل مربوطه تأیید و در واحدهای تولیدکننده، واردکننده و توزیع کننده تجهیزات پزشکی و موسسات پزشکی به صورت تمام وقت در آن مجموعه  شاغل میباشند.

ماده 2: این متمم قرارداد جهت نظارت و قبول مسئولیت فنی به منظور تصدی پست مسئول فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی )واردات،تولید،توزیع، اصناف و موسسه پزشکی( بر اساس تعریف مندرج در آیین نامه فعالیت در حوزه تجهیزات پزشکی و ارتقاء ایمنی و سلامت اقلام واحد فوق الذکر مطابق با قوانین و مقررات، دستورالعمل ها و شرح وظایف ابلاغی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو می باشد.

ماده 3: به جهت ضرورت حضور مسئول فنی در تمامی روزهای کاری، در صورت نیاز به مرخصی مسئول فنی موظف است ده روز قبل مراتب را به کارفرما اطلاع دهد، مگر آنکه وضع اضطراری مانع از اطلاع آن باشد .

تبصره 1: در صورت نیاز به حضور مسئول فنی در ایام عدم حضور ایشان، کارفرما می تواند یک نفر را با مدرک تحصیلی مرتبط به عنوان جانشین به اداره کل تجهیزات پزشکی معرفی نماید.

تبصره 2: پرداخت حقوق در ایام مرخصی مسئول فنی به جانشین، از وظایف کارفرما می باشد.

ماده 4: حقوق مسئول فنی علاوه بر شرایط موجود در قرارداد، در قالب حق شغل و مطابق با دستورالعمل رتبه بندی مسئولین فنی تجهیزات پزشکی به شماره مدرک 15-MA-WI وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورخ 12/09/1397 به شرح ذیل پرداخت خواهد شد:

حقوق مسئول فنی تجهیزات پزشکی

تبصره 1: با عنایت به امکان تغییر رتبه بندی مسئول فنی، انجمن رتبه مسئولین فنی را که بر اساس ضوابط ابلاغی اداره کل تعیین خواهد شد، در ابتدای هر قرارداد در ذیل متمم اعلام خواهد نمود.

ماده 5: در صورت نیاز به حضور مسئول فنی، بیشتر از 44 ساعت در هفته، اضافه کاری مطابق ماده 59 قانون کار بعلاوه 1.5 برابر ساعت دستمزد حق شغل مشخص شده در این متمم به ازای هر یک ساعت اضافه کاری، توسط کارفرما محاسبه و به مسئول فنی پرداخت خواهد شد.

ماده 6: شرح وظایف مربوط به مسئول فنی و کارفرما مطابق با مفاد 40، 51 و 86 آیین تجهیزات و ملزومات پزشکی و طبق دستوالعمل های ابلاغی ناظرین فنی به شماره سند های 01-PR-WI )موسسات پزشکی( و 02-PR-WI )شرکت های تولیدی، واردکننده، توزیعی و اصناف( می باشد.

ماده 7: در صورتی که به هر دلیل این قرارداد باطل گردید طرفین موظفند در اسرع وقت مراتب را کتباً به اداره کل تجهیزات پزشکی و انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.

ماده 8: در صورت بروز هر گونه اختلاف بین طرفین قرارداد مراتب باید کتباً از سوی آنان به اطلاع انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی برسد تا در دو مرحله به شرح ذیل پیگیری شود: 

الف- اختلاف با حضور طرفین و نماینده انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی و برحسب مورد با حضور نماینده اداره کل تجهیزات پزشکی و یا اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان حل و فصل گردد.

تبصره 1: حکمیت انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی در حل اختلاف با رعایت موازین قانونی مجری خواهد بود و دو طرف مکلف به قبول تصمیم نهایی ایشان می باشند.

ب- از طریق مراجع حل اختلاف و هیئت های تشخیص موضوع قانون کار به اختلاف رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهد شد.

ماده 9: در صورت انحلال یا ورشکستگی کارفرما و یا استعفاء یا ابطال مدرک مسئول فنی این قرارداد باطل خواهد شد و می بایست مراتب در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی و انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی اعلام و در سامانه های اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان غذا و دارو ثبت و اعمال گردد.

            مهر و امضاء مسئول فنی                                                            مهر و امضاء کارفرما

پیشرو سلامت پارس مجری برچسب اصالت کالا، چاپ لیبل اصالت، سفارش برچسب اصالت، نرم افزار لیبل اصالت، نرم افزار اصالت کالا، استعلام برچسب اصالت، نحوه دریافت برچسب اصالت کالا، روال برچسب اصالت کالا، چاپ برچسب اصالت کالا، استعلام لیبل اصالت کالا

حقوق مسئول فنی تجهیزات پزشکی چقدر است؟؟

حقوق مسئول فنی تجهیزات پزشکی با توجه به مدرک تحصیلی و سابقه کاری و توافق با کارفرما متفاوت می تواند باشد.

میزان حقوق پیشنهادی برای مسئولین فنی

با توجه به تصویب وزارت کار حقوق سال جدید ۱۴۰۳ برای

✡مسئول فنی تولید:
بصورت حضوری حداقل ۱۶ تومن و حداکثر ۳۰ تومنه.
⚛مسئول فنی واردات:

حداقل حقوق ۱۶ تومن و حداکثر ۲۵ تومن

⚛ مسئول فنی توزیعی:
بصورت حضوری حداقل ۱۴ تومن خواهد بود

پیشنهاد میشود. ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
لطفا مدارک خود را به قیمت ناچیز برای استفاده ارائه نکنید .

هر گونه سو استفاده ،خطا ، اشتباه، و آسیب چه مالی و چه غیر مالی را باید مسئول فنی جوابگو باشد .
قراردادهای غیر حضوری غیر قانونی هستند و اگر در قراردادی از مسئول فنی غیر حضوری نام برده شود مسئولیت آون بر عهده مسئول فنی و مدیر عامل شرکت هست. معاونت غذاودارو در مواجهه و بازرسی ها از شرکت ها ، در صورت نبود مسئول فنی اخطار و در مراحل بعد با روش های دیگر با شرکت و مسئول فنی برخورد خواهند کرد.

عدم ثبت امار فروش و همچنین عدم ثبت موجودی انبار نیز دارای عواقب میباشد که میتواند شرکت هارا در معرض مواجه شدن با داشتن کالا قاچاق و احتکار معرفی کند .
پس توجه کنید که وظایف مسئولین فنی با توجه به حقوق آنها بیشتر شده .

دانلود نمونه قرارداد مسئول فنی تجهیزات پزشکی برای سامانه تیتک نسخه 1403

 
دانلود فایل ورد نمونه قرار داد مسئول فنی تجهیزات پزشکی

فرم تعهدنامه و درخواست مهر مسئول فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی

 

فرم تعهدنامه و درخواست رتبه بندی مسئول فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی

امتیاز

امکانات نرم افزار +TTAC: شامل گروه های استعلام دارویی و سازمانی و سفارش لیبل اصالت کالا می شود.

مشتمل بر:

  1. استعلام لیبل اصالت کالا، استعلام شناسه رهگیری لیبل اصالت، استعلام شناسه اصالت
  2. امکان سفارش لیبل اصالت کالا برای تولید و واردکنندگان اقلام سلامت محور
  3. دسترسی به استعلام های رسمی همچون: شناسه ملی و شماره ثبت شرکت ها، روزنامه رسمی شرکت ها و شماره پروانه بهداشتی محصولات غذایی و ….
  4. استعلام نشان تجاری یا برند، استعلام گارانتی کالا و استعلام کشور سازنده محصولات مختلف
  5. استعلام پروانه نشان استاندارد و نشان حلال
  6. استعلام کد تجاری کالا GTIN و کد جهانی مکان GLN
  7. امکان جستجوی داروهای کمیاب و شیر خشک های کمیاب
  8. جستجوی نزدیکترین داروخانه های سطح شهر، جستجوی اطلاعات دارویی تخصصی

برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS کلیک نمایید.

راه های دانلود نرم افزار اندرویدی +TTAC

بارکد

لینک مستقیم

مایکت